Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/20/11 in all areas

  1. 1 point
    За този мотор 190000 са нищо така ,че там няма притеснения ,но пак зависи как е обслужван и колко са реални километрите. Разходите гориво които цитираш са реални /с малък резерв за градското в София/ , но пак са свързани със стила ти на каране и каква е газовата уредба и дали дърпа бензин допълнително. След покупката имаш близо 1500 - 2000лв за да си го стегнеш - масла , филтри , антифриз , ангренажен комплект , гуми и т.н. така , че смятай се като го купуваш. Останалото е късмет.
  2. 1 point
    Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  3. 1 point
    Имаш ли решение за щангата която е в задната страна на моста и е хваната за купето защото това което си решил иска доста доработки по този възел. Когато започне да се надига купето "без ограничение" тази щанга ще стане къса и ще започне да ти дърпа купето на ляво,а моста ще "бяга" на дясно и няма да стои в идеалната права спрямо ходовата част. Ще заминат втулките на тази щанга и най-вече горната - ефекта е задницата става като редосеалка когато се разбие тази втулка.
  4. 1 point
    Как без щанга????Това ми прилича на вица за Настрадин Ходша- точно научил магарето си да не яде и то взело та умряло. Обасни и дай снимки какво и как си свалил замести ли го с нещо.....
  5. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  6. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  7. 1 point
    Здравейте колеги, тъй като често ме спират други собственици на Hover H5 и ме питат за греди за покрив, бих желал да споделя моя опит за покупка на такива от София. Моите са модел на Thule, внасяни от Escadra, но можете да си ги набавите и от магазина за багажници зад хотел Плиска. Има и още един италиански производител, който продава модел, подходящ за H5, но гредите бяха много широки и се отказах. Та по същество, какво ви трябва: - Кит (по модел автомобил, за H5 е Thule 3105): представлява 4 планки с по 2 специфични болта, които се завиват във фикспойнтовете под пластмасовите протектори на покрива. - Основа(FootPack) 753 - това е стандартния "държач" на Thule, поставя се върху кита и има ключалка. Осигурява захващането на самите греди със специални скоби - Греди (Bars): представляват 2 стоманени квадратни или алуминиеви релси, алуминиевите са аеродинамични (с формата на крило, 8 см) алуминиевите са по тихи и намаляват разхода поради по-ниското челно съпротивление, но са по-скъпи и са широки, затова за тях можете да закачате аксероари само с така наречените "Т-адаптери" (старите багажници с П-образни скоби не стават). Относно шума. Моите са стоманени с квадратен профил, до 100 км/ч все едно че ги няма, но после почват да се чуват - свистене, към 140 км/ч трябва да се говори доста силно в купето за да си чуете приказката. Над тази скорост шумът не се покачва. Ако някой колега има опит с Тhule WingBar (аеродинамичните) моля, нека напише дали има разлика. Това е общо взето, ако имате въпроси, питайте. Поздрави
  8. 1 point
    Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират. Поздрави.
  9. 1 point
    Здравейте, И в този ред на мисли - оглеждам се за задни амортизации , но да не прави по-високо окачването , че автомобила го очаква теглене на колесар/грубо 850-900кг./ цяло лято и искам задния мост да е "по-стегнат" заради прехода от 150-200км. който се налага. Ако някой има инфо за малко по-дебели пружини и подходяща амортизация за тях предлагани в БГ ще съм благодарен - по-твърдата возия не ме притеснява. Поздрави,
  10. 1 point
    Вчера бяхме на офроуд разходка над с. Желява, Софийско. Останах просто очарован от H3-то! На тоя баир хората си тествали джиповете - ако не се качи не струвал. Гледам го аз и викам няма как китаеца да издрапа, аз пеша не мога да се кача там пускам бавните и започвам татър-татър и стигам най стръмния участък посредата, очаквайки да се търкуля назад, но за моя изненада китаеца даже не искаше да буксува с АТ гумите - изкачи се като истински джип. Момчето което ме заведе каза че Дефендърите и Дискавъритата там само въртят на едно място и се връщат Китайчето ми е стоково - няма лифтове, блокажи, само е към 130к.с защото е с power box. Като цяло и пътя до горе беше доста динамичен - камъни, наклони, още камъни...абе имаше бая камънак. Супер машина, поздрави на всички които го притежават!
  11. 1 point
    Здравей колега SDM,поздравления за джипа и темата.Аз самият използвам такъв вече повече от година -около 30000км и съм си събрал от двата руски сайта информация за рез.части.Малко закъснявам с инфо за кабели и свещи,но аз лично съм ги сменявал и инфото е проверено от мен - кабели NGK 5762,свещи-NGK-BKR5EN-11,бобина-оригинална SMW-250510/от aliexpress-14eu/ .След смяната колата "заспа" на газ без никакви настройки на инжекциона.
  12. 1 point
    при моята смяна всичко беше изложено, заедно със снимки, на които се виждат номерата на всички ремъци и ролки. По тях /номерата/ в кой да е магазин можеш да потърсиш взаимозаменяеми аналози от други производители. Това, ако нещо не харесаш марката. При мен всичко върви вече над 8к км. и нямам ядове. Скоро и комплект за съединител ще поместя - преди два дни го сложих и още го тествам. Не ги слушай тия от сервиза - за обслужването на 90к км ми поискаха около1200лв. Без труда излезе около 400... Комплекта за съединителя - малко под 350, но там имаше и допълнителни разходи за маншоните на скоростния лост.
  13. 1 point
    Колега по мое скромно мнение,китайските части за нашите автомобили са оригинални,алтернативни са тези от Фронтера, Исузу и Мицубиши които стават,но те също са или китайски или турски,а ако случайно има оригинални те са на висока цена.Не ми се е налагало да купувам части,освен изброените и комплект иридиеви свещи,тъй като колата ми е на 29000км.Купувал съм само глезотии,като багажник за покрива,хромирани лайсни за вратите,хром капачка за резервоара,дефлектор за преден капак,тунинг решетка за предна броня и др.дреболии.Не съм експерт,но това ми е тел.0887699941,че го обърнахме на личен чат тук,ако имаш някакви въпроси и мога да бъда полезен звъни.Нямам нищо против специалистите във фирмения сервиз ,но се опитаха да ме зарибят с поканата да ползвам услугите им и ще ми обслужват колата само с оригинални части.Все ми се струва ,че ако нашите части не са оригинални,не виждам коя друга марка ползва по оригинални ,като китайците и турците произвеждат всичко,а на ментето първо му се прави надписа.
  14. 1 point
    Направих нов раздел за H6, като очертаващ се популярен модел на марката, който няма много общо с H5. Предлагам нови въпроси да се задават като нови теми. А в тази авторът й да продължи да споделя преживяванията с автомобила си
  15. 1 point
  16. 1 point
    Колега когато гледаш джипа виж двигателя,че е на Мицубиши и виж модела да ли е 4G64 или 4G69 и частите не са скъпи,термостата е към 20 лв,съединителя ако го купуваш от друг магазин и го смениш при познат майстор няма да ти е по скъп от 350 лв комплекта,аз лично смених само феродов за 100 лв,ремъците и ролките са към 150 лв комплекта,които сега ми престои да сменям.Преди време сменях едни тампони от долу на щангите и главните които са 8 бр ми струваха 200 лв.Самия модел на Н3 ес купе на Исузу Аксиом,като двигателя и раздатката са на Мицубиши,както и окачването,предните и задните дискове стават от Мицубиши,предните биалетки струват 40лв двете и стават от Опел Монтерей.Колега добре си се насочил към този модел и няма да сгрешиш,аз лично ти го препоръчвам.Ако мога да бъда полезен с още нещо питай.
  17. 1 point
    Не напразно показах различни информации. Разгледай по-внимателно. http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp -т.е. китайците също го потвърждават - ако е 93kW, значи не е 4G69, както казваш, а е 4G64....... Различават се kW, Nm, обороти при които се достигат, степен на компресия....Явно буквичките 64S4M, 69S4N, MIVEC, SOHC променят "дребни подробности" от вида 93 - 112 - 121kW......; 195 -.... - 230Nm ....и т.н. !?!?!