Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/24/17 in Posts

  1. 1 point
    За този мотор 190000 са нищо така ,че там няма притеснения ,но пак зависи как е обслужван и колко са реални километрите. Разходите гориво които цитираш са реални /с малък резерв за градското в София/ , но пак са свързани със стила ти на каране и каква е газовата уредба и дали дърпа бензин допълнително. След покупката имаш близо 1500 - 2000лв за да си го стегнеш - масла , филтри , антифриз , ангренажен комплект , гуми и т.н. така , че смятай се като го купуваш. Останалото е късмет.
  2. 1 point
    Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  3. 1 point
    Имаш ли решение за щангата която е в задната страна на моста и е хваната за купето защото това което си решил иска доста доработки по този възел. Когато започне да се надига купето "без ограничение" тази щанга ще стане къса и ще започне да ти дърпа купето на ляво,а моста ще "бяга" на дясно и няма да стои в идеалната права спрямо ходовата част. Ще заминат втулките на тази щанга и най-вече горната - ефекта е задницата става като редосеалка когато се разбие тази втулка.
  4. 1 point
    Как без щанга????Това ми прилича на вица за Настрадин Ходша- точно научил магарето си да не яде и то взело та умряло. Обасни и дай снимки какво и как си свалил замести ли го с нещо.....
  5. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни